Måndags filmer!

Jag har nyss kollat på Paranormal Activity 2. Jaa, vad ska man säga?

Betyg: 3/10
Slutsats: Värdelös.
Åsikt: Den var ett väldigt dåligt försök att fortsätta filmen. Hela 1 timmar ch 15 min händer INGET. Höll ju nästan på att somna. Sen jovisst, klart jag hoppade till när alla skåpen öppandes, ryste till när hon drogs ner för trappan och in genom dörren. Men det var ca 5 minuter av en 1,40 timmars film .. Lixom What?
I första filmen så hände det i alla fall lite mer, och kan man kalla dem skräckfilmer? nja, vet inte riktigt..



Nu ska jag kolla på Let me in ( låt den rätte komma in, fat på engelska)
Har sett den en gång för några dagar sen och gillade den väldigt mycket :D boken har jag också läst, eller lite mer än halva tror jag att det var ( blev förvirrande med när det bytte berättelse-sätt hela tiden)

Betyg: 8/10

Godnatt allihop! ska somna till filmen nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback