Tänndalen 1/7

Då har man anlänt till Tänndalen nu då :D ! wohooo. Lite synd dock att varken Oskar eller Sara kunde komma :'( snyfft. så jag är här ensam med min papi, bror och hans kompis. sköööj.
Men imorrn blire Snowboard alltså :D ska verkligen försöka åka ordentligt, min papi köpte till och med ett ryggskydd till mig :O och det e ju itne säkert att jag åker mycket alls. han är knasig måste jag säga.
Bilturen var lååångt, verkligen. Första halva turen så sov jag typ, fniss (a). men den andra halvan så var det väldigt segt "/.
Det var en olycka på vägen där en bil voltat över in i diket, och brandbil och allt kom, någon måste ha fastnat där inne. var speciellt oroande när man såg en bäbis en en kvinnas famn ! :O
Men iaf, känner mig nästan redo för sängs redan ^^ har fixat internet i en timme nu typ, gjorts så att min laptop är en host till en trådlöst internet, så att de andra kan koppla sina datorer till internet, och det e klart att papi's och Alexanders MAC datorer ville krångla -.-¨suck. men nu e det löst och ajg e awsome som fixat det ! :D fniss
Gonatt och njut av skola/jobbet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback