We shall see..

Jahopp idag ere söndag och imorgon börjar skolan igen, lite halvt trist sådär. MEN imorrn e det även 4 månader för mig o min älskade pojkvän ! :D hihi

Idag ska vi fira min papi som fyllde år i måndags, ska äta fin middag och så. tyvärr så var såran present vi skulle köpa slutsåld, så presenten får han seanre =) Annars ska jag väl inte göra något mer idag, känner mig väldans trött, legat och grubblat över Oskar hela natten, trött man blir.
Han har lovat mig en grejs idag och e nyfiken om han håller det :) en känsla säger att han inte kommer det, och då kommer det inte vara så bra för honom må jag säga! haha :D

Ha en trevlig månlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Linda

hah, grubbla inte för mycke ;) Bäst för han att han håller de han lovar ^^

2011-01-16 @ 21:20:46
URL: http://alltomlindo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback